اذا رأيت نور الامل من بعيييييييييد , فاعلم أن الهدف يوماً ما سيكون قريبببببب

اعلان ................فرصة العمر لاتضيعها من يدك

الان حصريا فى مدونتى لاول مرة فى النت عند شرائك من معارضنا ثلاثة سيارات بقيمة مليون دولار احصل على عرض مغرى
الا وهو
زجاجة مياه معدنية لتر
نعم لتر كامل مجانا
اختر الصنف الذى تحبه بيبسي او كوكا كولا
اغتنم الفرصة وسارع بالشراء
:-) هههههههههههههههههه
لمزيد من المعلومات يرجى الاتصال بمشرف المدونة احمد الله

Saturday, October 6, 2007

موقف طريف


بنت سقطت فى الثانويه شوفوا بقه عملت ايه
راحت البيت ودخلت الاوضه بتاعتها وكتبت رساله وحطتها على السرير بتاعها وخرجت من البيت من غير ما حد يعرف ولا يشوفها
: ولما مامتها دخلت تطمن عليها لقت الرساله على السرير وفتحتها الرساله
ماما انا اتجوزت واحد وحامل منه انا معاه دلوقتى وبنسكن فى اوضه على السطوح وهو تاجر مخدرات وكل اللى يعرفهم ليهم فى الكار بتاع المخدرات معلش يا ماما مش هقدر ازورك غير بعد عشرين سنه عشان اخليكى تشوفى احفادك وجوزى عنده الايدز وبنعالجه والبنت ماخلتش مصيبه الا وكتبتها فى الرساله
وكتبت فى الاخرملحوظه

انا بكدب وانا فى بيت الجيران بس حبيت اوريلك ان الحياه مليانه مصايب اكبر بكتير من انى اسقط فى الامتحان

طبعا الفرق هيكون واضح جدا لو ولد اللى سقط عايز اعرف بقه منكم الولد هيعمل ايه لو هوااللى سقط فى الثانويه



الموضوع كتب الاخ

midooo_sa

فى منتدى الدى فى دى

اتمنى ان ارى تعليقاتكم الجميلة

5 comments:

tota said...

الاول السلام عليكم يا احمد

مدونتك جميلة جدا


بالنسبة للبنت دى بقى انا عجبنى تفكيرها

كلام فى سرك انا عملت حاجة شبة كدة

لما النتيجة فى الكلية جات وحشة قلت لماما انا عايزة اموت الحياة وحشة وفضلت اعيط واتشنج ويغمى عليا "طبعاكلة تمثيل فى تمثيل"لحد ماهى وبابا وقالولى متزعليش متعمليش كدة مكانتش سنة وخلاص بقى مجراش حاجة وادونى فلوس علشان اخرج افك عن نفسى بقى

وتسلم افكار البنات

انا احمد الله واحمد الناس (أكثر الناس حمدا لله ) ـ said...

وعليكم السلام يااخت توتا
نورتى مدونتى بمرورك وردك الكريم
واشكر مدحك لمدونتى

وكلنا عارفين ان كيدكن عظيم
بس مهما كان احنا برضو فاقسين حركاتكم دى ومش هتقدروا تضحكوا علينا
ههههههههههههههههه

وواضح ان اسرتك ناس طيبين يعنى بدل بدل ميعاقبوكى ادوكى فلوس يابختك بهم !!!!!!
لو انا كنت عملت كدة كان ابوى يقلى اطلع من بيتى يابن ال......مشوفش وشك غير السنة الجاية بعد متنجح
ههههههههههههه

ملحوظة آسف للتأخير فى الرد بس د عيب من الموقع نفسه انا باكتب الردود ومبتظهرش غير بعد كم ساعة فاعذرونى على التاخير
ومرحبا بك مرة اخرى فى مدونتى المتواضعة

tota said...

ميرسى يا احمد على ردك وزيارتك ليا

انا فعلا اللى راسمة الصور دى بس دى نسخة بالكاميرا من الرسومات وللاسف التاريخ ماكنش مظبوط وانت عارف الكسل بقى لسة هصور تانى

بس انا انشاءالله هعمل نسخةسكانر علشان بس هى عجبتك

انا احمد الله واحمد الناس (أكثر الناس حمدا لله ) ـ said...

ميرسي جدا على زوقك ياتوتة
وفعلا باهنيكى على رسمك الجميل
ومافيش داعى انك تتعبي نفسك وتنسخيهم بالسكنر احنا وصلتنا المعلومة انك فنانة مرهفة الاحساس ومستنيين منك رسومات تانية جديدة وجميلة وياريت تكتبي مع كل لوحة تعليق يوحي بمضمونها
والى الامام دائما
اخوكى احمد حبيب
ahmedd_mm_oo@yahoo.com

Anonymous said...

الأشياء الجيدة جدا.