اذا رأيت نور الامل من بعيييييييييد , فاعلم أن الهدف يوماً ما سيكون قريبببببب

اعلان ................فرصة العمر لاتضيعها من يدك

الان حصريا فى مدونتى لاول مرة فى النت عند شرائك من معارضنا ثلاثة سيارات بقيمة مليون دولار احصل على عرض مغرى
الا وهو
زجاجة مياه معدنية لتر
نعم لتر كامل مجانا
اختر الصنف الذى تحبه بيبسي او كوكا كولا
اغتنم الفرصة وسارع بالشراء
:-) هههههههههههههههههه
لمزيد من المعلومات يرجى الاتصال بمشرف المدونة احمد الله

Sunday, December 2, 2007

صورة وتعليق


نهاية كل مدخن.............!!!!!!!!ـ

2 comments:

مشمش said...

هيييييييية انا الاولي وانا الي هقعد جنب الشباك
المهم التدخين دة حاجة غبية جدا ونفسي اعرف ازاي واحد يقول مش قادر ابطلة نفسي ومش عارف لازم الانسان يكون عنده ارادة ويستحمل مدام عارف انها غلط وبتضر صحت هوة لازم يعني تحصلة مصيبة بسببها ويتعب تعب جامد عشان يبطلها غصب عنة وياريت لما تلاقي حد قاعد جنبك تطفيها لو انت مستغني عن نفسك الناس ملهاش زنب معلش اتعصبت شوية لاني مبحبهاش ولا بحب ريحتها والصحة بجد تاج علي رؤس الاصحاء حرام تفرط فية

انا احمد الله واحمد الناس (أكثر الناس حمدا لله ) ـ said...


عزيزتي مشمش

اهنيكي انك اول واحدة تردى على البوست

وليكي هدية عندي


الا وهى



علبة سجاير مستوردة


اشطة ياعم يابختك


ههههههههههههه


فعلا اسعدنى تواجدك المستمر فى مدونتى

كل تقديري واحترامى لكى